středa 17. července 2013

Mám v posteli zimu světa

Tak přesně tohle mě napadlo včera ráno. Stlala jsem a tam ta bichle. Přišlo mi to velmi příznačné. Zuzi, taky ti takto spínají zdánlivé maličkosti? Vzápětí jsem totiž zcela vážně přemýšlela, co asi dělají lidé v autech, když projíždí myčkou. Poprvé jsem totiž nevydržela a jela sama umýt auto. Jo, tohle je dospělost.A duše dítěte.

A pak mi bývalá spolužačka z Dějin, milá kouzelná žena, kterou jsem potkala po dvou letech, řekla, že její muž (přítel, ale vzhledem k následující větě chápu, že mu říká jinak) je ten pravý. Že to poznala hned a on také a že je strašně příjemné, že má pocit lásky-jistoty. Je to možné?! Nikdy to žádná kolem mě s takovou jistotou nepronesla. "On je ten pravý."

Mám pro vás obrázky. Obrázky z kavárny, kam mě vzala umělkyně z Prahy, která je vlastně z Brna. Měla jsem kávu a levandulovou limonádu. Opravdu ochutnáte levanduli. A bylo to dobré. Příjemná obsluha, vůně právě pečeného koláče. A navíc, na toalety jdete přes retro předsálí. Koncept kavárny se do prostředí hodí. Tak není nutné všechno z minulosti hned bourat. Jedná se totiž o tehdejší Bílý dům Městského výboru KSČ v Brně. 

atlas odkaz

autorem interiéru opět Martin Hrdina_více fotek fcbk Café Atlas 
 

Fauna a flóra na zdech, na stínících panelech i na světlech

Brno už svá místa má, chci něco takového v Ol. Navrhnu to, když někdo zainvestuje. A budu tam pak chodit na kafe. 

Teď mě napadá, že by proto chtěl Urážka do Brna? :-D


5 komentářů:

  1. Nápad dobrej, mě vadí ten vyžilý strop z lamel a jeho olištování. Ale vyvovalo mi to retro vzpomínku na gympláckou kapelu s názvem "Kapesní atlas obojživelníků a plazů". Tato nezávislá skupina hrála podle těchto zásad: 1) pouze vystupovali, nikdy nezkoušeli 2) na pódium nesměl nikdo , kdo v sobě neměl 3 piva 3) Texty se omezovaly pouze na čtení kapesního atlasu 4) Píseň končila zvoláním:" konec písně!!" některého člena skupiny........

    OdpovědětVymazat
  2. Já ten strop beru, nízkonákladová rekonstrukce...a vida, vystoupení této kapely by zde bylo stylové:-)vP

    OdpovědětVymazat
  3. vP-čko, ještě mě napadlo, že pokud by to byla v Olc zároveň aji palačinkárna, tak bych do toho šel. Kde seženeme prostor?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vymyslím. město je plné volných domů, ale i kaváren. chtělo by to výjimečný, trošku dekadentní prostor, za mě z období po roce 1945, což je mimo centrum. Anebo pak nějaký funkcionalismus. toho mám za Krapkovou docela dost. Nejlépe v bývalém ASU výstavní prostory a k tomu designshop a kavárna:-)vP

    OdpovědětVymazat
  5. Pro nás staromilce aspoň koutek z éry černobílého filmu, si prosím :-) .........71

    OdpovědětVymazat