pondělí 24. července 2017

Záchvat

Bývá mým dobrým zvykem chytnout záchvat čehokoli. A nemyslím tím jen záchvat panické ataky, jakkoli je u mě oblíbená.

Včera jsem vystrnadila rodinu, zachvácena panikou z nedokončené práce. Ano, opravy územní studie. Tak klikám a klikám, až už jsem si ve čtyři odpoledne řekla, že stačí, že je třeba taky mít nějakou neděli. Neděli jsem zahájila omylem překlikem na You Tube, kde na mě vychvístlo cvičení. Nevím, proč si Google myslí, že chci cvičit, ale včera se mi do chuti strefil. Podívala jsem se na 40 minutové video jakéhosi rádoby tančeního "cardio" civičení. 


Pro zvídavé odkaz zde.

Neváhala jsem, obula kecky, přesunula se do podkroví, aby mě hned naši nevychytali jen co strčí nos do dveří, a jala se napodobovat pohyby sličných cvičenek. Po šesti minutách ze čtyřiceti jsem chytla záchvat kašle. A to už pár let nekouřím. Pak, vedena nabídkou Google [vyslovuj gogle], se na mě vysypalo ještě několik rádoby krátkých, rádoby úderných cvičebních sestav, z nichž jsem dvě absolvovala. Tedy dalších 2 x 6 min. 
Po celkem 18 minutách cvičení - přerušovaných, jsem byla zralá na rychlou, lilo ze mě jak z konve, neschopna popadnou dech jsem se sesypala o patro níž do sprchy. Chvíli, jen malou chvilinku, jsem měla pocit dobře odvedené práce. 

Vtipné je, že jsem čekala, že když jsem tak nóbl protažená, budu spát jak mimino bez bolesti v zádech. V půl druhé v noci jsem si po baráku sbírala polštáře, abych se vypodložila a vydržela spát v sedě do rána. A dnes se mi třetí patro naší administrativní budovy zdá být zcela nedosažitelné. Au!

Dnes v obědové pauze jsem našla tohle príma schéma jógových pozic (líbí se mi ta grafika). Možná, že ta jóga není tak blbá. Rozhodně se u ní tolik člověk neuhřeje.


zdroj Pinterest



Sportu zdar? No nazdar.

Jo a když jsme u té grafiky: v Lidlu mě oslovila etiketa vína, milé, že?

fotka vlastní, Lidl Lazce Olomouc


-vM-

P.S. Udělala jsem si dokonce ty nechutný fotky před záchvatem cvičení a po ...třeba několika týdnech. Až jestli vytrvám, tak to sem šoupnu. Do pekla totiž můžu vyrazit buď za ty fotky nebo za to, že jsem se na to zas vyprdla. Cíl je jasný :)

1 komentář:

  1. Zuzi, už dva dny mám stejný záchvat, uvidíme, jak mi to dlouho vydrží. Doufám, že alespoň do září, kdy se vrátí obyvatelé bytu pode mnou z letního bytu a já nebudu moct skákat (jojo, cardio :-), aby se netřepal strop :-D vP

    OdpovědětVymazat