pátek 11. srpna 2017

Tak koukám,

že s tou láskou k bližnímu svému jsme se moc nevytáhli. A já jsem si fakt myslela, že vás tím oslovím. No co už! 

V průběhu týdne se mi udála taková spousta věcí, o kterých jsem vám chtěla psát, ale nějak se mi nezadařilo, a tak to udělám obrazovou formou, vono beztak, ty fotky tak nějak víc táhnou. Takže jako Týden v obrazech.


Vývar jako mezikrok pro Vaňkův kaldoun. Miluju fázi polívky, kdy má všechno krásné barvy.


První nákup v eshopu Reservedu. Koupila jsem si za 199,- pouzdrovou sukni červené (!) barvy. Můj syn řekl, že vypadám jak mořská panna. Můj otec řekl, že jsem v ní tlustá. Tolik k mojí snaze být ženská. Od teďka teď už zas jen kalhoty. Ale Pepe, v pondělí ju beru, za ty prachy aspoň 2x.


Pořád ještě mě baví, když se může kreslit ručně. A pak ta fáze se zázračnejma fixama. Tak jsem si objednala hned další dávku. Už je to pět let, co jsem objednávala ty první, a furt ještě jedou.


Nová fotka pod podložkou na stole. Ta mongolská holka je prostě překrásná. A cpu se zeleninou a celozrnným pečivem. Výsledek furt nikde.


Jestlipak víte, co se stane, když vyperete krabičku červů na ryby na šedesát?


Vůbec nic! Všichni to přežijou! 


Rozhodně nejnechutnější věc, co se mi kdy stala. Vítek se dušoval, že to nejsou jeho červi, ehm ehm. Záhada je, jak se dostali do pračky, když se nenašla krabička. No, kdo dává červy jen tak na volno do kapsy bundy?


Zbytek dne si děti hráli na Popelku. Tolik radosti za 30,- (balení červů) a jeden cyklus praní. No ne?

Tak hezkej víkend!
-vM-

Žádné komentáře:

Okomentovat