pondělí 7. srpna 2017

Zlá bedna Edna

Víkend jsme strávili U ŠPINAVÝHO CECKU. Z mini nelegální „techno“ (odborníci prominou, já v tom prostě slyším pořád jen ty splašené poklice) akce se za těch pár let stala akce rodinná.
Už to, že na 20 dospělých je najednou 14 dětí. Už se nenakládá jen krkovice, ale i kuřecí pro děti a chlazení se objednává tak, aby z jednoho kohoutku crčela plzeň a z druhého žlutá sodovka - to je fakt vtipné. Jo a nejvtipnější je, že si tihle „technaři“ čas nad ránem koření Helenou Vondráčkovou nebo Karlem Gottem – obou v nejlepších letech kariéry. Stále ještě vydrží kalit celou noc, prospat pár hodin a hrdě pokračovat dál. Úžasné.
My máme nový stan, jen ty karimatky musíme vytunit, neb na těch našich starých už to není pro moje záda. Ne že bych teda trávila jakkoli významnou část svého života ve stanu. To zas jako pr. Byla to moje obnovená premiéra od roku asi tak 1990.

Zkrátka a dobře ale, bylo to skvělé a kdyby bývali byli tihle lidi takhle „civilní: už před lety, kde mohl dnes být nás vztah? Teď se mně a mému způsobu života značně přiblížili, Helenu, tu já totiž můžu, a víkend se povedl, vážně ráda jsem je viděla a užila jsem si to.

Bylo pro mě zajímavé sledovat, jak vypadají matky po dětech. Všechny ty holky totiž znám z doby studií v Liberci. Dnes mají jedno až dvě děcka a vypadají různě. Samo sebou, že mě rozčiluje, že na některých břichách ty dvě děti vidět nejsou vůbec, není to fér. Jala jsem se dělat průzkum internetem, co je příčinou tuku v oblasti břicha. Pokud sem ještě dochází moje oblíbená internistka, mám pro ni další šokantní závěr. Tak hele, 12 důvodů, proč můžu být tlustá jak zlá bedna Edna (zdroj příčin zde):

  1. KONZUMACE POTRAVIN A NÁPOJŮ S VELKÝM MNOŽSTVÍM CUKRU – nekonzumuji, cukr jsem prakticky vysadila, jedna kostka denně v ranní kávě se snad až tak nepočítá.
  2. ALKOHOL - ano, pivní břicho :/
  3. TRANS TUKY - oleje a tuky používám minimálně. Vařím s olivovým olejem, velmi velmi výjimečně na slunečnicovém, margaríny ani jim podobné nejím vůbec, tak co jako?
  4. MÁLO POHYBU – sedavý způsob zaměstnání, co jiného architektura může asi tak být? Takže připouštím, tady mi to kulhá značně.
  5. NEDOSTATEK BÍLKOVIN – rozhodně není můj problém, jsem živa z masa.
  6. MENOPAUZA – že by už?
  7. NEROVNOVÁHA STŘEVNÍ MIKROFLÓRY – když jdu na velkou jednou za deset dní, je to nerovnovážný stav?
  8. OVOCNÉ ŠŤÁVY A DŽUSY – piju nahodile a spíše zřídka
  9. NEDOSTATEK VLÁKNINY – furt přesně nevím, co vláknina je, ale koupím si tu rozpustnou, jak se to dá vypít, mohla bych akceptovat
  10. GENETIKA – sorry jako!
  11. STRES A KORTIZOL - architekt, ehm
  12. NEDOSTATEK SPÁNKU – měla bych spát sedm hodin, spím 5 a půl, když se daří. Kdybych spala víc, nestihnu půlku věcí!

No a ten závěr? Jestliže jsem vylučovací metodou došla k tomu, že nehřeším až tak, můžu bachratět jen proto, že mám nějakou šílenou nemoc typu rakovina, která mi v břiše roste, a to se pak zvětšuje až do úplného zvětšení.

Přece není možné, že by tři piva denně, málo spaní a žádný pohyb způsobovali nadměrnou velikost v oblasti pasu. Že ne?
Mimochodem, "u cecku" se vařilo bez soli, aby to mohly děti, koření se používalo jen zelené - plná igelitka bylin, které si kdosi oškubal na zahradě, tuk z hovězí polívky se stahoval, aby to mohly děti a v průběhu dne se podávala čistá voda, aby toho chlastu a žluté sodovky nebylo moc.

P.S.: Včera večer jsem uvařila šunkofeky z domácího uzeného a fleky jsem mastila sádlem.

-vM-


Žádné komentáře:

Okomentovat